Muzyka

sobota, 19 października 2013

Zdjęcia #1


Cześć i czołem, kluski z rosołem

*****

Wpadłam na pewien pomysł, bo rozdział jeszcze nie jest gotowy, podczas pisania utknęłam w martwym punkcie postanowiłam umilić Wam czas oczekiwania kilkoma zdjęciami. Będę co kilka dni wstawiała taki post z fotkami zespołu i jego członków :)

********
Kocham to zdjęcie <3
     
********

To też jest bardzo ładne :)
 
*********

Ostatni Chester na dziś, przecież nie on sam jest w zespole :D
 
**********
Uwielbiam Brada <3

*********
Jej, polska koszulka <3

**********
Też z OWF, ale przed zmianą koszulki :)

**********
Co mu we włosy się stało :< dobrze, ze chociaż zarost zostawił :D To by było na tyle, w następnym poście wrzucę dwóch innych członków zespołu :3 do zobaczenia wkrótce! :D
           
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz